torsdag 27. september 2012

Cernit: Antikk nøkkelsett og sjokoladehjerter

Tirsdags kveld satte jeg meg ned og laget ting i Cernit, deriblant en antikk nøkkel med hengelås, som jeg ble veldig fornøyd med faktisk, særlig med tanke på at jeg nesten aldri har jobbet med Cernit :)






Laget også disse "sjokolade"-hjertene, mer eller mindre ved en tilfeldighet :) Tenkte jeg skulle dekorere dem litt ekstra.


Før jul laget jeg i Cernit noe jeg vil kalle moderne kunst (det første jeg laget i Cernit faktisk), men har dessverre ikke bilde av dem (og nei, har ikke anledning å ta bilde av dem nå, da de ble gitt bort i julegave :)) Det var iallefall et par "strekmennesker" i sort, hvor den ene stod på en "bløt" trapp, og den andre satt ved siden av. Ble veldig fornøyd med disse. Kunne tenke meg å lage flere i samme stil.

Etterhvert som jeg får teken på dette, og anledning til å drive med det, vil jeg begynne å ta imot bestillinger på Cernit-figurer, til dekor eller å smykke seg med.

(og ja, jeg vet at signaturen min burde ha sagt "2012" og ikke "2011", skal se hva jeg får gjort med det etterhvert...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar