mandag 7. mars 2011

Hei, og velkommen til Aurora Galleri!






Som en del av å gjøre noe nytt, har jeg endelig fått nettbutikken min opp å gå. Den ligger på www.epla.no og heter "Aurora Galleri" (følg linken for å besøke butikken min) og har fått sitt navn til ære for min elskede lille avdøde datter, Linnea Aurora. ♥ 

Dette er bloggen til nettbutikken min. Her vil jeg komme med informasjon jeg ikke får publisert på epla.no. Jeg vil blant annet skrive ned produktideer, og det hadde vært fint med tilbakemeldinger, ønsker og forslag fra dere! I tillegg vil jeg publisere bilder av malerier og kunstverk jeg tidligere har laget, som jeg enten har solgt eller selv er i besittelse av - mye av det, tar jeg imot spesialbestillinger på. Leveringstiden avhenger av hvor omfattende arbeidet er. 

Jeg sender ikke ut produkter som ikke er betalt på forhånd!


Dere kan sende inn spesialbestillinger enten på e-post: connieib@hotmail.com
eller bestille publiserte produkter i nettbutikken: Aurora Galleri

Her finner dere facebookgruppen til Aurora Galleri.


I nettbutikken skal jeg i første omgang selge akrylmalerier, så får vi se om jeg ikke utvider litt etterhvert. Kanskje det blir små pyntegjenstander, kullstifttegninger og klokker på lerret. Det sistnevnte kunne sikkert slå an. Har laget en lerretklokke med kaffetema i julegave til pappa tidligere. Det var ett veldig morsomt prosjekt, kan nok utvide horisonten veldig her. Her er ett bilde av kaffeklokken, har brukt kaffebønner til å vise tiden:

Som bloggsignatur, bruker jeg faktisk min personlige håndsignatur fra ett maleri!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar