søndag 13. mars 2011

Bestill bilder med dine tilpasninger

Du må gjerne bestille bilder med dine egne tilpasninger! Gjør det personlig!
Det finnes mange alternativer. Her er noen:

- Bruk av elementer og pålimte gjenstander som f.eks.; strukturpasta, perler/pynt, stjerner, hjerter, blomster, sommerfugler, stålhjerte/stålinsekt hengende under (her finnes flere alternativer enn hjerte og insekt, men det er disse jeg har på lager) etc.
- Farger / fargetema
- Størrelse / mål
etc...

Kom gjerne opp med dine helt egne ideer!

Her er bilder jeg ikke har på lager, men som du kan bruke til inspirasjon:

Glinsende sølv m/stålhjerte - har ikke disse sommerfuglene på lager, men hvis noen vet hvor jeg kan få tak i slike eller lignende, så blir jeg veldig glad!


Lerretklokke kan gjøres med personlige preg - alt ifra farger til gjenstander etc.

Brudepar - her har jeg malt ett brudepar på bestilling.



Engel med flagrende gevanter (beklager dårlig kvalitet på bildet)

"Otertind" - naturmaleri

 Grønne sommerfugler


 Fele med personlig navn på (serviett, decopage og pålimte gjenstander.)
Dette var en gave til familie i Australia.


"Music" - bilde med uthevet tekst. 
Dette var en gave til en venninne.


Her har jeg malt ett litt sært bilde av kjæresten i bursdagsgave til ham. Veldig internt, vel og merke!

Dette bildet er også litt internt. Det var en gave til venninnen min for noen år siden.


"Kjærlighetssorg" - personlig bilde med dikt jeg lagde for noen år siden, og kom til fylkesmønstringen på UKM (Ungdommens Kulturmønstring) med.


Min egen "Pon & Zi" - versjon.




Source of Life - collection: "Hope" (har originalt et stålinsekt hengende under, slik som på neste artikkel)


Source of Life - collection: Noras Håp.
En gave til familie.

Source of Life - collection - "Destiny" (har originalt et stålinsekt hengende under, slik som på forrige artikkel)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar