onsdag 4. mai 2011

Spørsmål til leserne - budrunde?

Det er lenge siden sist jeg oppdaterte her, men jeg ønsker bare å vise dere at jeg tenker å ta fatt på prosjektet "Aurora Galleri" igjen i nærmeste framtid.

Jeg har noen ideer, som for en gang skyld er mine helt egne originale (håper jeg i alle fall) - føler meg sjelden særlig original. Vil gjør noen forsøk på "moderne" kunst, håper det faller i smak! Har laget noen skisser, og vil gi meg i kast med disse når jeg har materialet jeg trenger.

Jeg tenker også på å sette i gang en budrunde på ett bilde etterhvert, for å se hvordan dette går.

Q: Hva kunne dere tenke dere å by på, folkens? 

(Dere kan hente inspirasjon fra mine tidligere blogginnlegg/verker, eller gjerne komme med egne ideer. Jeg trenger litt inspirasjon og motivasjon.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar